Einde van de dag

Kinderen uit de onderbouwgroepen 1- 2 worden aan het eind van de dag door hun ouders opgehaald bij de buitendeur van hun lokaal. Vanaf groep 3 gaan de kinderen zelf naar buiten, de kinderen van de onderbouwgroepen 3 - 4 via de uitgang aan het schoolplein en de kinderen van de bovenbouwgroepen 5 t/m 8 via de uitgang aan de straatkant. Ouders wachten hun kinderen op het plein of aan de straatkant van de school op.
Kinderen uit groep 1 t/m 4 zijn op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag om 14.45 uur uit en kinderen uit groep 5 t/m 8 om 15.00 uur. Kinderen uit groep 1 t/m 4 met een broer of zus in een hogere groep kunnen tot 15.00 uur in de klas blijven bij hun eigen leerkracht. Als u van deze mogelijkheid gebruik wilt maken, vragen we u om dit van tevoren te melden bij de leerkracht, het liefst aan het begin van het schooljaar.

Gevonden voorwerpen
Er blijven geregeld wanten, dassen, mutsen, jassen, truien, sloffen, laarzen e.d. in de klas, de gangen of op het schoolplein liggen. Gevonden voorwerpen stoppen we in een grote bak bij de pleiningang. Als uw kind iets kwijt is, raden we aan hierin te kijken. Regelmatig stallen we deze voorwerpen uit op een tafel in de gang. Alle spullen die dan nog blijven liggen, brengen we naar een kringloopcentrum.