Buitenschoolse opvang

Vanaf 7 maart 2022 zal "Clup Tes" de deuren openen op onze school. Het is onze nieuwe BSO die vanuit de reeds bestaande Cursus BSO van Madelon van de Wardt vormgegeven gaat worden.
We zijn heel blij dat we op korte termijn een nieuwe samenwerkingspartner hebben kunnen vinden nu Partou de deuren sluit. Hieronder een bericht van Madelon:

Beste ouders,
Wij gaan Clup Tes starten in jullie school! Dat vinden we spannend, maar we hebben er ook enorme zin in! Plannen worden gemaakt, spullen geregeld en ideeën gedeeld. Wij hebben inmiddels alle ouders die een contract hadden met de huidige BSO van Partou een mail gestuurd en gevraagd een belangstellingsformulier in te vullen. Na ontvangst van het formulier zullen wij deze kinderen als eersten gaan indelen (zij krijgen tot en met 24 februari voorrang bij plaatsing) en - als alles op tijd rond komt - na de voorjaarsvakantie gaan opvangen.
Ondanks de ontzettend korte voorbereidingstijd, zetten we alles op alles om voor deze kinderen te starten. Wij verwachten daarom geen uitbreiding van de groepen vóór de zomervakantie, maar kunnen misschien nog wel een beperkt aantal kinderen bijplaatsen als de groepsgrootte dit toelaat.
We kunnen nog altijd nieuwe medewerkers gebruiken., dus ken je iemand? Laat het ons zeker weten!
Mocht je interesse hebben in de opvang van je kind bij Clup Tes, vul dan ook het belangstellingsformulier in via deze link https://forms.gle/h2zj8kf9J6zpcoiB7. (Svp niet het aanmeldingsformulier via de CursusBSO site, er komt nog een aparte site voor Clup Tes.)
Wij nemen dan contact op als er mogelijkheden zijn.
Voor verdere opmerkingen of informatie kun je ons bereiken via informatie@cluptes.nl of het nieuwe telefoonnummer 06-26604519.